KONGRESOVÉ PRIESTORY

Kongresová sála ponúka možnosť usporiadania akcie až pre 220 osôb. Multifunkčný priestor slúži nielen pre potreby kongresovej turistiky (prednášky, školenia, prezentácie, konferencie), ale rovnako aj pre usporiadanie plesov, diskoték, koncertov, malých divadelných predstavení alebo módnych prehliadok. Rozloženie sály umožňuje kaskádovité (divadelné) usporiadanie  spoločenských a rôznych kultúrnych akcií.

  • rozmery sály – dĺžka 21 m, šírka 15m
  • vybavenie zahŕňa – 2 projektory,2  elektricky ovládané premietacie plátna, DVD prehrávač (CD/MP3), DVD rekordér, S-VHS videorekordér, Mini Disc, video kamera
  • ovládanie techniky v sále je užívateľsky jednoduché cez dotykový displej
  • mediálne a kontrolné centrum, systém reprodukujúci prírodné svetlo – bodové, priestorové a rotujúce svetlá, univerzálny ozvučovací systém a vizuálne výstupy
  • biznis centrum – sekretársky servis, wi-fi pripojenie, tlmočnícke kabínky, video konferenčný systém
  • konektivita – objekt je napojený do internetu synchrónnou linkou, v prípade potreby je možné túto rýchlosť zvýšiť (požiadavku na zvýšenie je nutné zadať minimálne 2 týždne pred akciou)
  • klimatizácia

VIP Salónik Reštaurácia (11m x 7m) kapacita 50 osôb
Salónik vedľa hotelovej reštaurácie s kapacitou do 50 osôb je ideálnym miestom na obchodné stretnutia, mítingy, školenia alebo menšie rodinné oslavy. Štýlovo a moderne zariadený priestor je vhodný aj pre organizovanie prednášok, workshopov, promócií, ochutnávok vín alebo iných akcií podľa vášho želania. Ideálny priestor vedľa hotelovej reštaurácie oddelený posuvnou stenou a s výhľadom na Tatranskú oblohu.

  • Klimatizácia
  • Bezdrôtový prístup na internet WiFi
  • Smart TV 55´´, flipchart, laserové ukazovadlo, písacie potreby
  • Telefónna linka

BUSINESS Salónik Office (10,5 x 4,5m) kapacita 20 osôb
V salóniku je možné pohodlne a nerušene rokovať s vašimi obchodnými partnermi. Konferenčný priestor s veľkým oválnym stolom a maximálnou kapacitou 20 osôb  je vhodný na organizovanie pracovných stretnutí, firemných porád, meetingov ale aj výberových konaní. Je vybavený plazmovým televízorom, prehrávačom CD a MP3 a pripojením na internet/WiFi.

  • Klimatizácia
  • Bezdrôtový prístup na internet WiFi
  • Smart TV 55´´,  flipchart, laserové ukazovadlo, písacie potreby
  • Telefónna linka

MEETING ROOM 77m2
Salónik vedľa kongresovej sály s kapacitou do 50 osôb je ideálnym miestom na obchodné stretnutia, mítingy, školenia alebo menšie rodinné oslavy.

  • Bezdrôtový prístup na internet Wi-Fi
  • Smart TV 55˝, flipchart, laserové ukazovadlo
  • Projekčné plátno, digitálny projektor. klimatizácia

Vážení hostia, v súvislosti s aktuálnou situáciou na Slovensku budú naše hotely zatvorené v termíne od 13.03.2020 do odvolania. Je pre nás dôležité vaše zdravie a zdravie našich zamestnancov, preto sme prijali tieto opatrenia. Veríme že naše rozhodnutie prijmete s pochopením a porozumením. Rezervačné oddelenie prosím kontaktujte len emailom:recepcia@aquacity.sk. Ak už ste zálohu vopred zaplatili, chceme Vás požiadať o dohodnutie si presunu Vášho pobytu, nie stornovanie. Využiť pobyt v náhradnom termíne Vám ponúkame počas celého roka 2020. Zároveň by sme Vás radi ubezpečili, že naše hotely prijali všetky preventívne opatrenia. Žiadame Vás, ste sa riadili pokynmi krízového štábu SR a správali sa zodpovedne v tejto situácii. Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na stretnutia Vážení hosté, v souvislosti s aktuální situací na Slovensku budou naše hotely zavřeno v termínu od 13.03.2020 do odvolání. Je pro nás důležité vaše zdraví a zdraví našich zaměstnanců, proto jsme přijali tato opatření. Věříme že naše rozhodnutí přijmete s pochopením a porozuměním. Oddělení rezervací prosím kontaktujte pouze emailem: recepcia@aquacity.sk. Pokud už jste zálohu předem zaplatili, chceme Vás požádat o sjednání si přesunu Vašeho pobytu, ne stornování. Využít pobyt v náhradním termínu Vám nabízíme během celého roku 2020. Zároveň bychom Vás rádi ujistili, že naše hotely přijaly všechna preventivní opatření. Žádáme Vás, jste se řídili pokyny krizového štábu SR a chovali se zodpovědně v této situaci. Děkujeme za pochopení a těšíme se na setkání Dear guests, in regards to the current situation in Slovakia our hotels will be closed from 13.03.2020. These measures have been taken because your health and the health of our employees is important to us. We trust our decision will be received with understanding. Please contact our reservation department via email only: recepcia@aquacity.sk. If you have already paid a deposit, we kindly ask you to change the date of your stay, please do not cancel your booking. You can choose an alternative date of your stay anytime during 2020. At the same time we would like to assure you that our hotels have taken all precautionary measures to prevent any potential coronavirus spread in the hotel premises. In the meantime we kindly ask you to follow the instructions of the crisis management team and please behave responsibly in this situation. Thank you for your understanding. Drodzy goście w związku z obecną sytuacją na Słowacji i na świecie, nasze hotele będą zamknięte od 13.03.2020. Zdrowie naszych klientów i pracowników jest dla nas najważniejsze, dlatego podjęliśmy stosowne środki zapobiegawcze. Wierzymy, że przyjmą Państwo naszą decyzję ze zrozumieniem. Prosimy o kontakt z działem rezerwacji pod adresem e-mail: recepcia@aquacity.sk. Jeśli mają Państwo zapłaconą zaliczkę, prosimy o uzgodnienie innego terminu pobytu, a nie anulowanie. Pobyt w alternatywnym terminie można wykorzystać przez cały rok 2020. Jednocześnie chcielibyśmy zapewnić, że nasze hotele podjęły wszelkie środki ostrożności. Prosimy o przestrzeganie instrukcji Sztabu Kryzysowego Republiki Słowackiej oraz odpowiedzialne i solidarne zachowanie. Dziękujemy za zrozumienie