KONGRESOVÉ PRIESTORY

AKCIA PRENÁJOM PRIESTOROV ZA 1 EUR

Podmienky akcie :
Akcia platí pri nových rezerváciách od 20.8. – 30.9.2020 na akýkoľvek termín do 31.3.2021. Povinná konzumácia pri využití akcie je 20 EUR/ na osobu. V prípade ďalších otázok nás kontaktujte emailom:kongres@aquacity.sk 

BEZPEČNÁ KONFERENCIA

Prinášame vám prehľad opatrení, ktoré vám pomôžu zorganizovať u nás bezpečnú konferenciu bez starostí.  

  • Pri vstupe do hotelov a v spoločných priestoroch hotela sú k dispozícii dezinfekčné prostriedky.  
  • Zamestnanci pracujú v rúškach a pri nástupe do zamestnania je kontrolovaný ich zdravotný stav a meraná teplota pri nástupe na pracovisko 
  • V priestoroch hotela sú umiestnené germicídne žiariče, využívajú sa na dezinfekciu hotelových izieb a kongresových priestorov pri konferenciách. Žiariče zabraňujú šíreniu vírusov a množeniu baktérií.
  • Upratovanie v hoteloch prebieha so zvýšeným dôrazom na dezinfekciu, najmä dotykových plôch.  Na dezinfekciu používame Oxychlorine – dezinfekčný prostriedok, ktorý ničí 99,8% patogénnych mikroorganizmov, baktérii a vírusov.
  • Zabezpečujeme dodržiavanie 2m odstupov pri CHECK-IN a CHECK-OUT. 
  • V našich hoteloch a na jednotlivých prevádzkach za poskytnuté služby preferujeme platbu platobnou kartou
  • Zabezpečíme vám poskytnutie veľkorysých priestorov s dostatočnými rozostupmi medzi jednotlivými účastníkmi konferencie. 
  • V prípade vášho záujmu vám vieme poskytnúť stravovanie v samostatných priestoroch alebo v kongresových priestoroch kde prebieha vaša akcia. 
  • Hotelová reštaurácia je prevádzkovaná v režime s ohľadom na aktuálne hygienické opatrenia. Raňajky a večere sú servirované prostredníctvom bufetových stolov. Pri obsluhe a naberaní jedál sa využíva náš personál alebo vám zabezpečíme jednorázové rukavice.
  • Garantujeme vám bezplatnú možnosť presunu vašej akcie na akýkoľvek termín v prípade ak budú vládou nariadené obmedzenia a nariadenia
  • Testovanie COVID – v spolupráci s Laboratóriami Medirex vám prinášame možnosť na kompletnú diagnostiku ochorenia COVID – 19. Zabezpečíme vám PCR testy s výsledkom do 24 hodín, alebo 2 protilátkové testy. Odbery prebiehajú denne pred AquaCity Poprad v budove Interklinik Poprad 

KONGRESOVÉ PRIESTORY V HORIZONT RESORT


Kongresová sála ponúka možnosť usporiadania akcie až pre 220 osôb. Multifunkčný priestor slúži nielen pre potreby kongresovej turistiky (prednášky, školenia, prezentácie, konferencie), ale rovnako aj pre usporiadanie plesov, diskoték, koncertov, malých divadelných predstavení alebo módnych prehliadok. Rozloženie sály umožňuje kaskádovité (divadelné) usporiadanie  spoločenských a rôznych kultúrnych akcií.

  • rozmery sály – dĺžka 21 m, šírka 15m
  • vybavenie zahŕňa – 2 projektory,2  elektricky ovládané premietacie plátna, DVD prehrávač (CD/MP3), DVD rekordér, S-VHS videorekordér, Mini Disc, video kamera
  • ovládanie techniky v sále je užívateľsky jednoduché cez dotykový displej
  • mediálne a kontrolné centrum, systém reprodukujúci prírodné svetlo – bodové, priestorové a rotujúce svetlá, univerzálny ozvučovací systém a vizuálne výstupy
  • biznis centrum – sekretársky servis, wi-fi pripojenie, tlmočnícke kabínky, video konferenčný systém
  • konektivita – objekt je napojený do internetu synchrónnou linkou, v prípade potreby je možné túto rýchlosť zvýšiť (požiadavku na zvýšenie je nutné zadať minimálne 2 týždne pred akciou)
  • klimatizácia

VIP Salónik Reštaurácia (11m x 7m) kapacita 50 osôb
Salónik vedľa hotelovej reštaurácie s kapacitou do 50 osôb je ideálnym miestom na obchodné stretnutia, mítingy, školenia alebo menšie rodinné oslavy. Štýlovo a moderne zariadený priestor je vhodný aj pre organizovanie prednášok, workshopov, promócií, ochutnávok vín alebo iných akcií podľa vášho želania. Ideálny priestor vedľa hotelovej reštaurácie oddelený posuvnou stenou a s výhľadom na Tatranskú oblohu.

  • Klimatizácia
  • Bezdrôtový prístup na internet WiFi
  • Smart TV 55´´, flipchart, laserové ukazovadlo, písacie potreby
  • Telefónna linka

BUSINESS Salónik Office (10,5 x 4,5m) kapacita 20 osôb
V salóniku je možné pohodlne a nerušene rokovať s vašimi obchodnými partnermi. Konferenčný priestor s veľkým oválnym stolom a maximálnou kapacitou 20 osôb  je vhodný na organizovanie pracovných stretnutí, firemných porád, meetingov ale aj výberových konaní. Je vybavený plazmovým televízorom, prehrávačom CD a MP3 a pripojením na internet/WiFi.

  • Klimatizácia
  • Bezdrôtový prístup na internet WiFi
  • Smart TV 55´´,  flipchart, laserové ukazovadlo, písacie potreby
  • Telefónna linka

MEETING ROOM 77m2
Salónik vedľa kongresovej sály s kapacitou do 50 osôb je ideálnym miestom na obchodné stretnutia, mítingy, školenia alebo menšie rodinné oslavy.

  • Bezdrôtový prístup na internet Wi-Fi
  • Smart TV 55˝, flipchart, laserové ukazovadlo
  • Projekčné plátno, digitálny projektor. klimatizácia